czwartek, 5 marca 2009

Marzyciel ma swoje prawa

Za pośrednictwem "Google" spacerowałam sobie ostatnio po licznych forach i blogach związanych z tematyką emigracji i reemigracji polskiej. Ze względu na zbyt powierzchowne spojrzenie, nie mam jeszcze wyrobionego zdania, muszę dłużej i cierpliwiej poczytać, a jest tego sporo. Pierwsze wrażenie jest takie, że panuje w tym wszystkim onieśmielający chaos. Żeby nawiązać ciekawe kontakty wirtualne, trzeba wyselekcjonować kamienie tkz szlachetne z masy bezwartościowych śmieci. Nie mam żadnych pobudek komercyjnych, nie posiadam umiejętności informatycznych i posługuję się wyłącznie własną intuicją. Czytam i jeśli tekst mnie w jakikolwiek sposób uwiedzie - zostawiam komentarz. Z różnych życzliwych głosów wnioskuję, że jest to monotonny i naiwny system. Pewnie tak, ale to w ogóle nie ma być żaden system. Jest mi oczywiście niezwykle miło gdy ktoś decyduje się napisać komentarz na moim blogu. Wiadomo, że każdy kto "bloguje" liczy na odzew ze świata. Jednak po wstępnym zapoznaniu się z paroma "forami" i portalami, nie bardzo widzę swoja małą szalupkę wśród wojennych okrętów i wytrawnych rekinów. Syndrom "Dziewczynki z Zapałkami"? Może trochę, bo zapałki rzeczywiście sprzedaję, ale zapalniczki też, wiec nie jest tak źle:))

Zobaczymy, co będzie jutro, ale dzisiaj pragnę jedynie bardzo serdecznie podziękować tym wszystkim, którzy mnie do tej pory czytają i komentują. Róbcie tak dalej!:)

6 komentarzy:

  1. Wyciągasz prawidłowe wnioski co do onieśmielającego chaosu błogosfery RP. Musisz zacząć jak Kataryna. Trzeba pisywać na jakimś forum i podrzucać link do swojego bloga. Podrzucanie linków możliwe jest tylko na forach GW. Na Onecie i Wirtualnej Polsce linkowanie verboten. Forum-widmo swojaka raczej odpada, ale można komentować na forach otwartych GW. Sam blog może stanowić tylko dodatek do jakiejś szerszej debaty. Możesz też skomentować w jakimś spokojniejszym wątku na ściepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zostać papieżycą polskiej błogosfery

    Babka nie ma żadnego pomysłu na służbę zdrowia, nic dziwnego, że jej na rękę

    pomysł z eliminacją najdroższych pacjentów.

    via Nieoczekiwanym? - Kraj - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl.

    Co za zawód! Glemp już niefajny? A dopiero co była taka piękna obrona
    "Popiełuszką w prymasa". Łaska pańska na pstrym koniu jeździ, teraz prymas
    jest be bo zdaniem Wiśniewskiej brzydko się wypowiedział o Kuroniu, choć nie
    bardzo wiadomo w którym miejscu, moim zdaniem Glemp nic złego o Kuroniu nie
    powiedział. Trzeba być Wiśniewską, żeby się w tej wypowiedzi Glempa doszukać
    ataku na Kuronia.


    via Oj Wiśniewska, Wiśniewska :) - Publicystyka - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, piszę blog od roku i mam ok. tysiąca czytelników każdego miesiąca. Krok po kroku zdobywałem pozycję i popularność. Obecnie swojak.info ma w systemie Google PageRank 3/10 co jak na tak malutką prywatną stroniczkę jest dobrym wynikiem.
    Przypuszczam, że podobnie może być z Twoim blogiem. Jeśli starczy Ci wyrtwałości to znajdziesz grono czytelników. (Właśnie dodałem link do Ciebie na swoim blogu - pewno przyciągnie to kilku czytelników.)
    Ja patrzę na swój blog jak na mój wkład w budowanie lepszego świata. Wiem, że moje teksty mają wpływ na garstkę moich czytelników i daje mi to masę radości.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Swojak
    ps.
    Trudno się u Ciebie wpisywać, bo trzeba się logować do systemu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trudniej wpisywać się u swojskiego cenzora he he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Two cents,
    Przypuszczam, że jak serdeczniej i z większą wiarą w ludzi spojrzysz na życie to możesz dużo więcej osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń