poniedziałek, 3 października 2011

Program Loterii Wizowej DV

Polska znowu bierze udział w Loterii Wizowej!

(...) Otwarcie Programu Loterii Wizowej DV-2013 nastąpi w południe wschodnioamerykańskiego czasu letniego EDT (GMT-4) 4 października 2011 (wtorek), a jego zamknięcie w południe EDT 5 listopada (sobota).  Podczas okresu rejestracyjnego, trwającego 32 dni kalendarzowe, zgłoszenia muszą być złożone drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza (E-DV) dostępnego w okresie rejestracyjnym na stronie http://www.dvlottery.state.gov. Zgłoszenia przesyłane w formie pisemnej nie będą akceptowane. Odradzamy czekanie z wysłaniem zgłoszenia do ostatniego tygodnia okresu rejestracyjnego.  Zwiększony napływ zgłoszeń może spowodować opóźnienia w funkcjonowaniu strony internetowej. Gdy 5 listopada 2011 r. minie południe żadne zgłoszenia nie będą przyjmowane.(...)*

*fragment oficjalnej informacji zamieszczonej na stronie Ambasady Amerykańskiej w Warszawie:
http://polish.poland.usembassy.gov/loteria_wizowa_dv.htlm

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze zglosisz podanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiednie zdjęcie na dyskietce kosztowało mnie 24.- PLN. Przymierzam się do wypełnienia kwestionariusza i do rejestracji.Mam popsutą drukarkę więc nie wiem jak będzie, bo trzeba podobno wydrukować sobie potwierdzenie i numer rejestracyjny.
    Wszystko w ręcach losu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No Ty
    Chyba nie przepadlo przez drukarke????

    OdpowiedzUsuń
  4. Okazało się, że panienka w fotoshopie mimo moich próśb i tłumaczeń, zablokowała format zdjęcia na 685 x 685 i formularz nie chciał tego zaakceptować. Po powtórnym udaniu się już do innej, nieco starszej panienki i oczekiwaniu 30 minutowym (dyskietka się panience zablokowała w komputerze) wystraszone odbicie kosmity zostało zredukowane do odpowiednich rozmiarów. Sama rejestracja trwała 7 minut. Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje zdjęcie zrobił ojciec w 5min :D spełnia wszystkie kryteria z tłem i self-shadowing włącznie :) to lubię jasne kryteria i proste procedury :D cały proces wraz ze pstryknięciem fory zajął około 5min :D wszystkim życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amerykańskie procedury i kryteria są bardzo jasne i proste. Wypełniałem je samodzielnie TAM. Tutaj mam odwrotnie we wszystkim. P.S. Czy do Stanów zabierzesz ojca ze sobą? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadę sam, tz jeśli się uda ;-) .
    BTW. Celuję chyba w NC tz. Cary, Raleigh, Charlotte.
    Ciepły klimat, mnóstwo zieleni, nie za dużo ludzi, góry, ocean, wysokie pensje dla programistów. Wygląda na idealną lokalizację :).

    Alternatywnie coś w Oregon, Waszyngton.

    Ty masz jakąś miejscówkę obraną ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, Seattle albo gdzieś w SC. Nie liczę na wysoką pensję, bo nie jestem programistą. Chcę tylko żyć jak człowiek (sic!). Jeśli się uda ;)

    OdpowiedzUsuń